Stinsen briner

Ja, i såna här stunder när jag inte kan sova så saknar jag mitt rum i Åtorp och favorit filmen stinsen briner... Det var alltid den som man slog på när man inte kunde somna, eftersom att det är just den jag har set hundra gånger så blev det alltid den :) Man kanske var medveten de första tio minuterna men sedan kom sömnen in. Fast jag älskar den filmen så blev nästa alltid att jag somnade när jag såg den på kvällarna, kan det kanske bero på att de sjunger så mycket? Ja, det är väl inte omöjligt de...
Men efter det att jag flyttade så blev filmen kvar hos mor och far, men jag tror att nästa gång jag åker ner till byn så är det med en film rikare, och det ska vara just med stinsen briner :)

       


älsklingen är i norge nu, hoppas på iaf att han sover nu, han som ska jobba imorgon...
miss you....
 


just det... har även börja leta efter några bra fisk tattueringar... jag vill ju göra en i mitt stjärntäcken men måste hitta den rätta bilden först. någon som har nåt bra förslag till sidor man kan titta på tattoos så säg gärna till :)
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0