Jehovasvitnen....

Ja de var här igår och ringde på och dum som jag var öppnade jag. och där stog det en tjej stackare i min ålder och som delade ut någon brochyr.... Som tur var var hon kortfattad så jag slapp att säga åt henne och gå. Sen när jag gick ut med Atos en stund efter så är det jehovas folk över allt, jag visste inte vart jag skulle ta vägen för att slippa springa på någon. Men som tur var lyckades jag.
och inte nog med det, så vad vaknar man av idag? Jo att det ringer på dörren, men eftersom att jag låg och sov då oppnade jag inte, jag väntade ju ändå inte besök då.
Och tur var väl det, för när jag gick upp såg jag att det låg en sådan brochyr som jag fick igår innanför dörren... Ååå, vad arg jag blir på vissa människor...


Förövrigt har helgen vart lugn och skön...
I fredags jobbade jag och sedan åkte jag över åtorp hem och stanade där en liten stund. sedan var det dags att åka hem och göra en rejällstädning, tyckte att det ändå var lika bra när Kristoffer ändå inte var hemma.
Lördagen gick jag upp ganska sent. Så det var bara att gå upp och äta frukost och sedan ut med atos, i spöregn!!! vi båda ville in ganska fort sen ;)
Sen ringde Carro så det var dags att åka ner och hämta henne. Så sen blev det slappning och hårfärgning, ätning och att se på film. Kvällen slutade väl vid 1 ungefär.
Söndagen då ringde maria och väckte mig, hon ville ha barn vakt och självklart kunde jag vara det. man säger inte nej till att vara det till de där lilla scharm trollet :) Så jag tillbringade en stor del av dagen i degerfors. Sedan var det dags att åka hem och träffa Choffer en stund efter han kom hem från en helg i höljes och innan han skulle åka till norge.

Men idag blir de nog att inte göra så mycket, ja, kanske damsuga, det är väl dax igen :S Men annars hoppasjag på att solen ska komma fram så man kan ta en efterniddag på balkongen...

tack Carro för i lördags det var roligt att träffa dig ett tag igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0