Nyrakad buskis och ny lägenhet.

i torsdags så fick vi veta att vi fått en lägenhet som vi har vart och tittat på, så det var dags att säga upp den vi bor i nu, för att sedan i februari få flytta till Tegelslagar gatan 18. en jätt mysig trea :) så nu är vi så nöjda så!

ja då var vi på nyrakad buskis i fredags, en revy med steffan och krister, men krister var ju inte med på scen men har vart med och skrivigt :)
ja iallafall så fanns det ju stunder när man trodde att man inte skulle få luft så det var absolut värt pengarna :)

i lördags var det dags för den stora adventstädningen :) och ja, det tog ju iallafall hela dagen, men sen när det väl blev klart blev det allt bra myssigt iaf :) Choffer är allt en ängel som står ut med mig och mina krav som jag kan ha :) han var allt bra trött där fram på kvällen när vi hade städat färdigt, men å andra sidan det är ju så det ska vara för då känns det ju att man har gjort något :)

så söndagen blev det inte så många knopp inte, vi var nere på julskyltningen en sväng på dagen... annars så hände det inte alls mycket...

idag har det inte alls hänt mycket, jag tog mig en sovmorgon till 20 över 10. sen sluta vid halv 4. sen iväg till maxi och handla lite mat och så, tyckte att det är lika bra undertiden vi haft bil nu, eftersom vi har lånat mammas bil ihelge eftersom att det är någon som har bakat sönder våran bil... jag nämner inga namn men HAN är väldigt sött :)
och sedan hem och skriva julkort så ska lägga dom på post lådan sen när jag tar kvällsrundan med hunden :) det gäller att vara ute i tid ;)

hahaaa... ja nu är det bara 21dagar kvar till jul, och jag längtar :)

hoppas ni alla haft en bra första advent!!!
Puss och ta hand om er alla i "vinter" mörkret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0