lusse vollyboll :)

jajjemen, idag var det dags för den tradiotinella vollybollturningen på skolan, med utklädnad. i vår klass var vi allt från smurfarna till präster, själv valde jag att vara Karlsson på taket, Jenny kän dig hedrad ;) haha
sen måte jag säg att Diana som pippi, Eva som lille skutt och Sandra som Byggare Bob var helt underbart sötta :) hih...
ja till tävlingen då, vi började ju inte så jätte bra, vi låg under med typ tio poäng, men vi kom ikapp och vi van hela turniringen :D i år igen, två år i rad får bucklan stå inne hos oss FL 2 ;)


imorgon är det lucia, och jag ska ha vattengympa lektion, ska bli skoj att se hur det går när man aldrig har gjort det själv. men det löser det tror jag det :)

nej nu bli det att lägga sig ner under täcket i soffan och titta på bonde söker fru :)
ha en trevlig kväll!
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag känner mig jätte hedrad, bra val ;)

2007-12-12 @ 22:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0