Pluggat...

ja det har man vart duktig och gjort idag... nu är jag nästan klar med de jag inte hade ork till förra året. har bara 3 frågor kvar på hemtentan bärande relationer. och det som jag har kvar är i från boken skydsänglar, och eftesom att jag inte tycker om den boken så får jag nestan ont i huvet så fort jag öppnar de :P men men, går be om hjälp när skolan börjar igen...

annars händer de inte så mycket, inge jobb denna vecka. om jag hade haft mer pengar så hade jag nog åkt och hälsat på emma som har komme hem från sjukhuset en vecka tidigare än vad som sas. men nästan inga pengar i plånboken eller på mobilen... så hör ni iget ifrån mig så menar jag inge dumt, jag är bara fattig ;)

hopp hopp.... nu börjar skolan snart med, lite skoj kanske de blir ???? ajja, får hoppas de ia....
man har ju ändå sina solstrålar där med som man saknar nu under sommaren, ska bli så roligt att träffa er igen!!!

jajja... ha de bra och ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0