Nobels testamente...

jag kan nu medela att brödet vart helt klart godkänt :) så gott så :)

idag har jag vart med Kristoffer till norrköping fram och tillbaka, han skulle dit och lasta fullt och jag hade ändå inget att göra förutom att jag skulle läsa ur Nobels testamente av Liza Marklund och det kunde jag lika gärna göra när Kristoffer lastade :P 
sen när jag hade gjort det så blev jag så suggen på att läsa nesta bok... men jag visste ju inte hur länge det skulle dröja innan hon släptte nesta bok, så jag blev lite små arg där ett tag eftersom att nobelstestamente slutade så spännande och att jag bara ville vetta vad som kommer att hända...
men så fort jag kom hem så gick jag in på google och sökte på liza marklund och gick in och tittade in en bokhandel på nätet, och vad ser jag! jo hennes nästa bok LIVSTID som faktiskt släpps den 22e... så jag tyckte att det inte var något att tveka på så jag skikade efter den :) så nu är det bara att invänta att den ska komma...
och inte nog med det så kommer prison break att släppas samma dag... så nu kommer jag ha mycket att göra ett tag...
+att skolan börjar på tisdag med... ujuj... men deta kommer nog att lösa sig det med :)


för er som inte läst nobels testamente, GÖR DET!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0